Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Lidl Magyarország

Vállalkozás Fülöp István

Minden magyar állampolgár átlagosan tizennyolcszor benézett idén a Lidlbe

Raklapról kínált olcsó, saját márkás hard diszkontból vált két évtized alatt az ország kilencedik legnagyobb munkáltatójává és a legnagyobb forgalmú élelmiszerláncává a Lidl Magyarország. Idén várhatóan elérik a 180 millió vásárlót. A vállalat a huszadik születésnapja alkalmából fennállása során először tartott sajtótájékoztatót.

Lidl Magyarország

Holisztikus dolgozói jóllét: a felelős munkahelyek már így csinálják

A holisztikus munkavállalói jóllét fontosságát és előnyeit egyre több munkáltató ismeri fel Magyarországon is.  De mit is jelent ez a kifejezés, milyen előnyök származnak belőle, és hogyan valósíthatja meg a munkáltató a gyakorlatban azt, hogy dolgozó kognitív, érzelmi és fizikai állapotára is egyaránt odafigyel?

Lidl Magyarország

Naponta 39-féle étel készül a Heim Pál Gyermekkórházban

A kórházi ellátásra szoruló gyermekek mielőbbi gyógyulásához kulcsfontosságú a minőségi étkezés biztosítása, ami nem is olyan könnyű feladat, ha azt vesszük alapul, hányféle különböző étrendnek kell megfelelni ahhoz, hogy minden gyermek a saját igénye szerinti legjobb élelmet kapja meg. A Heim Pál Gyermekkórházban 30 ezer fekvőbeteg és kísérő szüleik étkeztetéséről gondoskodnak egy évben, ez segítség nélkül szinte elképzelhetetlen lenne.

Lidl Magyarország

Egy egyedülálló anyuka és három diák a tanévkezdésről

<strong>Szeptember elején indul az iskola, ami minden évben izgalommal és némi szorongással tölti el a gyerekeket és szüleiket egyaránt. Utánajártunk, mit jelent az évkezdés a különböző korosztályok számára, milyen feladatok, nehézségek adódhatnak, és ki mire támaszkodhat ebben a mozgalmas időszakban.</strong>

Lidl Magyarország

„Ha a nagyobb olcsóbb, akkor mindig azt választom”

Az elmúlt években jelentősen átalakultak a fogyasztói és vásárlási szokások, sokan egyre tudatosabbak, ha élelmiszerekről van szó. Hazai termelőktől származó, vagy épp speciális étrendnek megfelelő árut keresnek, de arra is sokan odafigyelnek már, hogy hogyan tudnak okosan, gazdaságosan minél több élelmiszerhez jutni a különféle akciók, árcsökkentések, kuponok, vagy a nagyobb kiszerelésű termékek vásárlásának segítségével. Vásárlókat kérdeztünk arról, hogyan használják ki ezeket a lehetőségeket.

Lidl Magyarország

Üde és gyümölcsös magyar borok: ezek a legnépszerűbb tételek az itthoni és a nemzetközi piacon

A borfogyasztás ma is népszerű és trendi, így ha valaki minőségi bort szeretne inni, akkor szerencsére már nem kell messzebb mennie a legközelebbi élelmiszerboltnál ahhoz, hogy beszerezze. Igaz, az, hogy épp mit és mikor fogyasztunk, folyamatosan változik. Cikkünkből kiderül, melyek a legnépszerűbb fajták itthon, de az is, hogy milyen tételekből áll össze az a 29 millió palack, amelyeket a magyar borok külföldi rajongói vásárolnak.

Lidl Magyarország

Ezekkel a praktikákkal költenek kevesebbet olvasóink

Az infláció hatására a vásárlói trendek megváltoztak, a rendkívüli drágulás sokakat arra kényszerített, hogy átgondolja megszokott vásárlási szokásait. Az, hogy hogyan és milyen mértékben kényszerültek változtatni az addigi rutinon a vásárlók, nagyon változatos képet mutat. Cikkükben olvasóinkat kérdezzük arról, kit hogyan érintett a drágulás, és mit tesz azért, hogy több maradjon a pénztárcájában a nagybevásárlás után.

Lidl Magyarország

Miért éppen ez kerül a húsvéti asztalra?

Közeleg a húsvét, ideje beszerezni az ünnepi asztal elengedhetetlen étkeit. A sonka, tojás, torma és kalács hagyományosan azok az ételek, amelyek nélkül elképzelhetetlen a húsvét. De miért pont ezek lettek e tavaszi ünnep nélkülözhetetlen kellékei? A hagyományos, magyar húsvéti menü eredetét, történetét kutatjuk cikkünkben.

Lidl Magyarország

Hogyan spórolhatunk az élelmiszereken? 5+1 tipp az olcsóbb bevásárláshoz

Ha egy átlagos háztartás rendszeres kiadásait nézzük, akkor az, hogy egy hónapban mennyit költünk élelmiszerre, biztosan dobogós helyen szerepel. Ugyanakkor egy kis odafigyeléssel és néhány apró változtatással sokat tehetünk azért, hogy a kasszánál egy barátságosabb végösszeget lássunk. Mutatjuk, hogy lehet bárkiből tudatos bevásárló!

BrandLab

Nem hagyják kárba veszni az élelmiszert a magyarországi multi élelmiszerláncok

Nem csupán az infláció, hanem az élelmiszer-hulladék ellen is számos eszközzel harcolnak a hazánkban jelen lévő nemzetközi élelmiszer-kiskereskedők. A veszteséget automatizált rendelési rendszerekkel csökkentik minimálisra, a nap végén az üzletekben megmaradt és fogyasztásra alkalmas élelmiszer pedig kedvezményes áron a vásárlókhoz, illetve adományként a rászorulókhoz jut el. A multi áruházláncok a hulladék mennyiségének nyomon követésével, valamint szemléletformáló jó gyakorlatokkal egymást és a lakosságot is ösztönzik arra, hogy minél kevesebb feleslegesen kidobott étel végezze a kukában.